Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-28T15:52:13+03:00
Unde nu este nici iarba nici copaci nici nimic unde este doar lut(pamant din acela galben si alunecos) 
Unele plante ca piciorul-cocosului-de-camp, palamida, patlagina, coada-racului si papadie cresc si pe un pamant argilos/lutos. Un sol alcatuit 100% din nisip, argila sau lut sunt foarte rare.
2014-04-28T16:22:13+03:00
Solurile alcatuite din nisip, argila sau lut.