Câmpuri semanticeCâmpul lexico-semantic constituie o clasă de cuvinte reunite prin componente de sens comune, dar între care se stabilesc diferenţe (opoziţii) semantice. Câmpul este o clasă relativ deschisă, alcătuită riguros de specialişti şi, în mod aproximativ, d...
exemplu: arboretongueom copac radacina ramura lemn muguri boschete frunze scoarta fruct

Răspunsuri

2014-04-28T10:55:43+03:00
Tot ce tine de un anumit obiect,lucru..Ex:scoala:tabla,catalog,creta
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-28T10:59:20+03:00
Camp semantic reprezinta un ansamblu de cuvinte care fac parte din aceeasi categorie lexicala.

De ex la ''mare'' ~apă,pesti,scoici,nisip,plante etc. sau la pădure: copaci,animale ,păsări ,flori ,frunze etc. :}
marsi:)
Nu ai pentru ce :*