Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-28T11:04:53+03:00
A)Tu faci de mancare ,Tu speli vasele.
B)Veneau calatorii de departe, Mancau paine cu nuci.

A fost acasa,fusese acasa,va pleca acasa,era acasa
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
2014-04-28T12:25:53+03:00
A) tu vii azi la mine-pers 2 sing
  tu ma ajuti acum la teme-pers 2 sing
b)În timp ce mâncau a sunat telefonul
 Acolo locuiau în copilărie prietenii mei.
daca teeam ajutat marcheaza ca cel mai bun raspuns te rog mult