Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-28T10:52:25+03:00
15-3*15/5=
15*45/5
15-9
=6 baieti
15 fete
elevi=6+15=21
1 5 1
2014-04-28T10:54:26+03:00
Fete=15
Baieti=15- \frac{3}{5}  ⇒ \frac{15}{1} - \frac{3}{5} ,aduci la aceelasi numitor=>  \frac{75}{5} - \frac{3}{5} = \frac{72}{5} (baieti)
totlul se aduna fetele cu baietii.
(totalul)
nu, 3/5 din total
nu total, scuze, din nr fetelor.
adica 3*15/5
aa