Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-28T10:14:34+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
1997+2*(1+2+...+1996)
1+2+...+1996=
n(n+1)/2
1996*1997/2
1997+1996*1997
1997(1+1996)=
1997*1997 => patrat perfect
12 3 12
2014-04-28T10:15:48+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
1+2+...+1996=1996*1997/2
S=1997+2*1996*1997/2=1997+1996*1997=1997*(1996+1)=1997*1997=patrat perfect
4 3 4