figlio di puttana, e di merda che non sei altro, penso che,,Sumy ,,venga da Succhiami la Figa.,, stronzo! almeno se avessi le palle !
Comentariul a fost şters
:)))))) che cazzo di italiano parli? stronzo:)) si dice Figlio di cagna! almeno la mia finisce in 5 minuti, tua madre la succhia 30minuti ad ogni vecchio!
Comentariul a fost şters
Repetand si iar repetand ..... si sa fi foarte atent in clasa...

Răspunsuri

2014-01-20T00:18:49+02:00
Cel mai repede prin practica ;) ! Iei pas cu pas fiecare definitie si observatie si le aplici in probleme de la cele mai simple pana la cele mai complicate ! Iar atunci cand nu intelegi o anumita lectie practici mai mult 
de acord cu Zuzibianca :)
daca inveti definitiile si sa le intelegi cu siguranta vei ajunge un as
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-20T08:22:30+02:00
Matematica nu se poate invata. Trebuie sa o intelegi. Nu toate persoanele sunt bune la mate.
1 5 1