Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-28T09:50:24+03:00
1.Care sunt cele 7 minuni al lumii antice?
Marea Piramidă din Giza,Grădinile suspendate ale Semiramidei, Templul zeiței Artemis din Efes .  Statuia lui Zeus din Olympia   Mausoleul din Halicarnas   Colosul din Rhodos , Farul din Alexandria
2.Dupa ce tehnca este facuta Statuia lui Zeus din Olympia?(dupa tehnca criselefantină)
3.Unde este construit Farul din Alexandria?(Egipt, pe insula Pharos)
4.Care este cea mai veche minune a lumii antice?(Marea Piramda din Giza)
5.Ce a distrus Mausoleul din Halicarnas?(un puternic cutremur)




2014-04-28T13:02:32+03:00
1.Care sunt cele 7 minuni al lumii antice?
Marea Piramidă din Giza,Grădinile suspendate ale Semiramidei, Templul zeiței Artemis din Efes .  Statuia lui Zeus din Olympia   Mausoleul din Halicarnas   Colosul din Rhodos ,Farul din Alexandria
2.Dupa ce tehnca este facuta Statuia lui Zeus din Olympia?(dupa tehnca criselefantină)
3.Unde este construit Farul din Alexandria?(Egipt, pe insula Pharos)
4.Care este cea mai veche minune a lumii antice?(Marea Piramda din Giza)
5.Ce a distrus Mausoleul din Halicarnas?(un puternic cutremur)