Va rog ajutatima si pe mn cu problema asta la maate
Daca suma a doua fractii zecimale finite este 12.8,iar una dintre ele este de trei ori mai mare decat cealalta,aflati cele doua fractii!

2

Răspunsuri

2014-04-28T09:49:44+03:00
12.8x3=38.4
38.4  
38.4x3= 115.2
115.2:38.4=3 cred ca e bun!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-28T13:07:28+03:00
Notam prima fractie x
a doua y
x+y=128/10
x=3y
3y+y=64/5
4y=64/5
y=64/20=16/5
x=3y
x=3.16/5=48/5