Răspunsuri

2014-04-28T09:04:33+03:00
1.(298+336-8):5+24=(634-8):5=24=626:5+24=125.2+24=149.2
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-04-28T09:20:50+03:00
1.(268+3*112-4*2):5+24=
(268+336-8):5+24=596/5+24=119.2+24=143,2
2.
848:(500:4-847:7)-68=
848:(125-121)-68=848/4-68=212-68=144
3. (200-4*111:3):2+59=(200-148)/2+599=52/2+599=26+599=625
4.(269+436):5-44*2-126:7=705/5-88-18=141-88-18=35
5.(2*44+3*123+12*4+243*2)-a=324*2+3*33+124*2=(88+369+48+486)-a=648+99+248=991-a=995;a=995-991;a=4

multumesc si eu,desi la punctul 5 nu este corect rezultul a=4,spor la puncte si tie sa ajungi cat mai sus!