Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-27T23:00:11+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Eroul se aseamana cu un personaj de basm. are multe calitati: era un roman destept si voinic, iubea vanatoarea, deci era curajos, colinda paduri si codrii mari, dovedindu-si vitejia. Dragos nu se lasa invins de piedici, urmareste taurul pana il ajunge si-l rapune, deci e foarte hotarat in atingerea scopului propus.isi iubeste foarte mult cainii, care joaca aici rolul ajutoarelor din basm.tot ca un erou de basm este inzestrat cu o forta iesita din comun, putand arunca 'ghioaga' de la distanta drept in capul bourului pe care-l omoara pe loc.
147 4 147
2014-04-27T23:00:22+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Dragos Voda este persoanjul principal al legendei cu acelasi nume.
Este caracterizat direct prin "Roman destept si voinic" dar si indirect.
El este perseverent,curajos,neinfricat,viteaz.
Deoarece Molda murise , el fiind un bun justitiar si ca un bun iubitor de animale i-a taiat capul boului si ,-a luat ca sa fie semnul noi domnii in Moldova.
Dragos Voda este destept,voinic dar si cel mai bun vanator.Ii placea sa strabata padurile ca sa omoare fiarele salbatice.
Era un voievod puternic.Era foarte intelept.Ochii erau caprui,par castaniu si era destul de inalt.El nu se lasa invins niciodata,inaintand mereu.Dragos Voda este foarte hotarat si o data ce isi propune ceva nu poate s aisi mai scota din gand acel ceva. Este un erou,in basm cat si in sufletele noastre!

127 4 127