Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-04-27T22:30:44+03:00
Patratul = patrulater cu laturile egale 
Dreptunghiul = patrulater care are toate unghiurile drepte și laturile opuse egale.
14 4 14
2014-04-27T22:32:03+03:00
Patrat- patrulater cu toate laturile congrupente si unghiurile drepte (90⁰)
dreptunghi-patrulater care are toate unghiurile drepte si laturile opurse congruente
3 3 3