Formati cu ajutorul sufixelor adverbe de la urmatoarele cuvinte:barbat,parinte,roman,scolar ,taran,voinic,vultur.Raspundeti-mi,va rog.

2
Bărbat - bărbătește
Părinte - părintețte
Bărbat - bărbătește
Părinte - părintește
Român - românește
Școlar - școlărește
Tăran - țărănește
Voinic - voinicește
Vultur - vulturește
sunt adverbe formate prin derivare cu sufixul: " -ește"
MS foarte mult
cpl

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-27T22:10:38+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Barbat-barbatesc
parinte-parintesc
roman-romanesc
scolar-scolaresc
taran-taranesc
voinic-voiniceste
vultur-vultureste  toate sunt adverbe de mod


33 4 33
Nu e corect! sufixele nu sunt corecte!
uite la comentariul meu! acolo e corect.....saptamina trecuta am vorbit la lectie despre asta!!!!
2014-04-27T22:12:00+03:00
Barbateste, parinteste,
romaneste
scolareste
taraneste
voiniceste
vultureste

14 4 14