Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-27T22:15:24+03:00
Titlul textului este sintetic fiind alcatuit dintr-un substantiv comun,simplu,articulat hotarat, cu forma de plural "macii".titlul este in stransa legatura cu mesajul textului si atrage atentia cititorului asupra simbolului in jurul caruia se focalizeaza intreaga actiune:macii
20 4 20
2014-04-27T22:21:43+03:00


titlul peziei este in stransa legatura cu mesajul acesteia anticipând ceea ce autorul vrea sa ne transmita prin versurile sale.

titlul este format din substantivul comun MAICII

8 3 8