Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-27T21:36:01+03:00
Este operă epică deoarece autorul își exprimă sentimentele și trăirile cu ajutorul personajelor implicate în acțiune,modul de expunere predominant este narațiunea îmbinată cu dialogul și monologul
12 4 12
2014-04-27T21:39:43+03:00


aceast text este o opera epica doarece are actiune personaje si narator.

autorul isi exprima ideile gândurile si sentimentele in mod indirect cu ajutorul actiunii si al personajelor.

actiunea se desfasoara pe momentele subiectului.

modul predominanat de expunere este naratiunea care se imbine cu dialogul.

10 4 10