Am nevoie de propozitii in care subiectele sa fie exprimate prin:

- locutiune substantivala
- numeral colectiv cu valoare substantivala
- verb la gerunziu
- locutiune verbala la infinitiv
- interjectie
- pronume posesiv

2

Răspunsuri

2014-01-19T23:58:38+02:00
Locuţiune substantivala : Aducerea aminte i-a fost de ajutor
8 3 8
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-20T02:37:20+02:00
Numeral cu valoare substantivală: Amândoi iubim natura.
Verb la gerunziu: Se aude cântând.
Locuţiune verbală: A greşi e omeneşte.
Pronume posesiv: Al meu îmi aduce flori zilnic.
Interjecţie: S-a auzit buf! şi a căzut. (cam aiurea)
Multumesc mult.. Dar aveam nevoie urgent cand am postat.. Oricum.. iti multumesc inca odata.. :*