Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-27T21:10:30+03:00
Vara trecuta a fost cea mai frumoasa vacanta din viața mea pentru ca am petrecut-o la munte. Am mers pe munte cu cortul , am fost la iarba verde si am inotat in rau ca sa ma racoresc in zilele toride de vara . Seara puteam vedea apusul mirific urmat de aparitia lunii pe cerul inca inrosit ... (continuarea o poti face din mintea ta)
2014-04-27T21:15:21+03:00
Am trait cea mai frumoasa vacanta de vara. M-am distrat cu prietenii in fiecare zi, chiar si in zilele ploioase de vara. Am fost intr-o tabara, am fost la un Aqua Park  si am fost plecata cu parintii si o prietena prin tara sa vizitam lucruri minunate. In fiecare seara ieseam cu prietenii si ne jucam diferite jocuri, stateam de vorba si radeam.
Asta inseamna o vacanta de vara minunata!
2 3 2