Care este functia sintactica a urmatoarelor cuv.:pe care;toate;incarca foarte simplu.Si de mentionat ce parte de vorbire au cuv.:cei;si;ele oriunde.

De construit 2 enunturi in care cuv. cuminte sa fie,pe rand,adjectiv si adverb cu functia sintactica de nume predicativ.

3
Spune-mi secventele in care apar cuvintele ca sa-ti pot zice functia.
Pe langa piesele tale,pe care le poti incarca foarte simplu in aplicatie,ai acces la peste 20 de milioane de melodii din toate domeniile muzicale.

Răspunsuri

2014-04-27T20:59:43+03:00
Adj: Copilul este cuminte.
adv: Alergatul este cuminte.
Pentru functii imi trebuie textul

2014-04-27T21:05:17+03:00
Pe care=compl.direct
toate=atr.adjectival
incerca=pred.verbal
foarte simplu=compl.circ. de mod
cei=pronume demonstrativ de departare[sau adj.pron.dem. daca determina un subst]
si=conjunctie
ele=pron.pers.
oriunde=adverb nehotarat
 Cunosc un baiat cuminte.[adj. propriu-zis]
Ciprian este cuminte.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-27T21:05:21+03:00
Pe care=compl.direct
toate=atr.adjectival
incerca=pred.verbal
foarte simplu=compl.circ. de mod
cei=pronume demonstrativ de departare[sau adj.pron.dem. daca determina un subst]
si=conjunctie
ele=pron.pers.
oriunde=adverb nehotarat
 Cunosc un baiat cuminte.[adj. propriu-zis]
Ciprian este cuminte.
1 5 1