Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-27T20:47:37+03:00
Elementele circuitului: generator , fire conductoare , consumator ( in unele cazuri si intrerupator) iar generatorul (bateria ) este sursa de energie
10 4 10
2014-04-27T20:51:25+03:00
1.ELEMENTELE UNUI CIRCUIT ELECRIC SUNT:sursa de curent (bateria),becul(consumatorul),firele de legatura si intrerupatorul.
2.Rolul generatorului intr-un circuit electric este de a produce si mentine curent electric intr-un circuit.
10 4 10