Un teren in forma dreptunghica este partial inundat.Prin masurare directa se gaseste AD=120m(latime)un topograf aflat in pct d masoara unghiul sub care se vede latura BC si obtine m(BDC)=30 CALCULATI LUNGIMEA AB SI ARIA TERENULUI

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-27T21:21:47+03:00
In ΔDBC, tg30=BC/DC⇒√3/3=120/DC⇒DC=120·3/√3=120√3 m=AB

Aria=AB·BC=120√3·120=14400√3 m²
1 5 1
2014-04-27T21:36:40+03:00