Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2013-12-08T20:22:08+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Delta Dunarii
Campia de Vest
Campia Romana
Podisul Dobrogei
Depresiunea Transilvaniei
Podisul Moldovei
Podisul Getic
Subcarpatii
Carpatii Occidentali
Carpatii Orientali
Carpatii Meridionali
Sper ca e bine si ca te-am ajutat.
Succes in continuare!
2 5 2
2013-12-08T20:22:09+02:00
Delta Dunarii este cea mai noua unitate de relief , campii , podisuri si munti .
1 1 1