Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-27T20:30:45+03:00
Latura neparalela cea mai mica (9cm) este cea care face < 90 de grade deci,baza mica ori inaltimea (latura perpendiculara de 9cm)  9ori8=72cm  aria dreptungiului,parte din aria trapezului.Avem de aflat aria triunghiului ramas.Trebuie sa aflam cu cat este mai mare baza mare decat cea mica  ;latura neparalela de15cm este ipotenuza,iar cealalta de 8 cm este cateta si trebuie sa aflam cealalta cateta  15 ²=8²+ x²  x²=225-64  x=√161
aria  triung. A=( 8ori √161)/2
A(trapez) = 72 +4·√161
1 5 1
2014-04-27T20:33:36+03:00
ABCD-tr dreptunghic,AB-baza mare=AM+MB=8+MB,CD-baza mica=8 , AC=DO-INALTIMEA TRAPEZ=9 DB=15, in tr DMB drept in M    MB=12 cf t lui p,
A=CD+AB)*AC/2=8+20)*9/2=126 cm²
1 5 1