Răspunsuri

2014-04-27T20:01:19+03:00
A inventat pasteurizarea,si vaccinul antibraic
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-27T20:01:33+03:00
Pasteur s-a remarcat prin aşa-zisa descoperire a vaccinului împotriva turbării sau antirabic.Louis Pasteur a fost inventatorul principiului vaccinării.Cu mult înaintea lui, Jenner – un englez născut în 1749 şi decedat în 1823 – inaugurase practica vaccinărilor
1 5 1