Răspunsuri

2014-04-27T19:02:47+03:00
Puneti in locul pct de suspensie articolele adj potrivite: Imi plac cladirile ... vechi nu cladirile ... noi. Ma plimb pe strazile ... largi nu pe strazile ... inguste. I-am dat florile prietenei ... blonde, nu prietenei... brunete. Explicati ce e gresit: Ateneul are ceA mai perfect acustica. Intetcontineantalul este un f. Excelent hotel. Ahitecyura ei este de cel mai superior nivel.
1 3 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-27T19:05:12+03:00
La ex 4 : cladirile cele vechi, cladirile cele noi, strazile cele largi, strazile cele inguste, prietenei celei blonde, prietenei celei brunete.
la 7 trebuie sa iei fiecare adjectiv in parte si sa-l analizezi
dar sa stii ca intotdeauna functia sintactica a unui adjectiv este de atribut adjectival.
si iei fiecare adj ci scrii la el : adjectiv propriu-zis sau compus, se acorda in gen, nr. si caz cu sustantivul "...." , functia sintactica atribut adjectival
pai si cazul ......
pai depinde in ce caz e substantivul