Răspunsuri

2014-04-27T18:39:36+03:00
ceasta vacanta de Paste a fost foarte frumos am fost in comuna Ipatele la niste rude si a fost magnific.Am fost la inviere a durat cam 8 ore slujba.Vineri am trecut si pe sub masa.Normal ca m-am spovedit si impartasit.Am stat cu toata familia la masa in prima zi am fost la iarba verde la padurea lui bunicul.In a doua zi spre seara a venit unchiu din Italia direct la noi am ciocnit un ou rosu si am fost foarte fericiti.Din pacate a trebuit sa plecam sa scriem aceste randuri.
3 3 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-27T18:46:36+03:00


in vacanta de paste eu am fost la tara la bunici.

acolo am petrecut multe clipe de neuitata laturi de familia mea draga.

vremea posomorata a decorat totul intr-o atmosfera mai trista.

dar asta nu a fost un motiv foarte bun pentru a nu sarbatori cu fast aceasta sarbatoare importanta.

eu mi-am ajutat parintii si bunicii la pregatirea preparatelor si la decorarea oualelor.

sambata seara am fost la inviere alaturi de tatal meu.

aceasta sarbatoare a fost un prilej minunat pentru ca familia mea sa se reuneasca.

2 5 2