Explica rolul virgulei in strofa a treia În fiecare seară, de-un timp, stau cu mirare
Şi-ascult ce straniu cântă tumultoasa mare.

Atent îmi plec urechea, şi-ascult notele-i grele,
Ascult, cătând pe-ncetul să mă desprind de ele,

Să-mi lămuresc ce-o doare când spumegă de ură,
Ce vrea să spuie marea cu-nfricoşata-i gură.

Dar apele-i ţin taina, schimbând a ei cântare,
Acum, parcă se joacă zvârlind mărgăritare,

Şi-acum, ca sub imperiul unei porunci secrete,
Îşi părăseşte jocul, şi-n larmă de trompete,

Îşi trâmbiţă mânia, iar miile-i de creste
Le umflă în talazuri, în larguri dând de veste,

Că cineva ascultă şi-nseamnă cu mirare
Ce poate să surprindă din larga ei cântare

2

Răspunsuri

2014-04-27T18:36:09+03:00
Cratima in structura data marcheaza apartitia unei costructii incidente.
virgula nu cratima
da , stiu,dar imi era gandul :)) e virgule era vorba. ;)
da :))
poti sa ma mai ajuti la un exercitiu ?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-27T18:58:15+03:00
Marcheaza aparitia unei constructii incidente