Un copil se joaca la camin cu piramide cu baza un patrat si cu cuburi.El observa ca in total sunt 130 de varfuri.Cu cate cuburi se joaca el,daca sunt 10 piramide. Ionnut si Petrica confectioneaza inpreuna corpuri geometrice:paralelipipede dreptunghice si piramide care au baza un triunghi. -Figurile noastre spaiale auin total 128 de fete,spune Petrica. Cate piramide au confectionat ei,daca sunt 14 paralelipipede dreptunghice?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-27T18:24:59+03:00
La prima ii 10 cuburi

ce inseamana gatat
am terminat :)
asta inseamna
ms
nai pentru ce
2014-04-27T18:26:27+03:00
[130-(10*5varfuri fiecare piramida)]:8varfuri fiecare cub=10