ALCATUITI O SCRISOARE ADRESATA MAMEI VOASTRE IN CARE II POVESTITI

DESPRE O INTAMPLARE DIN COPILARIE CARE V-A RAMAS IN AMINTIRE . NU

UITATI SA DESCRIETI PE SCURT CASA PARINTEASCA ASA CUM V-O AMINTITI .

MULTUMESC !






2
Dar unde este mama ca să ii adresăm scrisoarea?
sau suntem noi plecati poate

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-04-27T18:24:19+03:00
                                     Draga mama,
Buna! Ce mai faci? Casa parinteasca a ramas tot asa? Cularea rosie aprinsa, cu ferestrele mari, iar in curte flori multicolore si mult camere de tote culorile.
Am sa vin acasa de Paste si vin si cu fratele meu(daca ai) Te pup! pa!


                                                                                                     Nume.................
                                                                                         Semnatura......................
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-27T18:25:50+03:00
Dragă,mamă !
Imi este atât de dor de tine ,de sfaturile tale si de dragostea ta ta .Sunt de
parte de tine si acest lucru mă face să mă gândesc mereu la casa părintească si la locul unde mi'am petrecut copilăria.Imi amintesc zilele când ieseam afară si alergam după păsările din curte,atunci când mă jucam cu prietenii toata ziua afară.Eram fericită ,dar si tristă,de la tine am invătat tot ceea ce este mai bun si lucrurile spuse de tine vor rămâne pentru mine cele mai intelepte sfaturi.

                                                                                        
4 4 4