Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-04-27T18:15:45+03:00
Adica daca nu faci acum un lucru sa nu il mai faci nicodata.
Bafta!!!!
sper ca te-am ajutat
mda
Sintagmă prin care s-a solicitat intrarea imediată a României în primul război mondial de către Franţa şi Rusia, două din statele Antantei
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-27T18:18:28+03:00

adica daca nu faci  lucrul pe care ti l-ai propus  nu mai poti sa il vei mai face niciodata
1 5 1