Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-04-27T17:50:16+03:00
In opinia mea fericirea este un sentiment pe care il poti simti atunci cand stii ca nu ai totul, dar nu ai nevoie de mai mult. Simti cum te inconjoara in caldura si iti gadila corpul, aruncandu-le celor din jurul tau zambete din inima ta. Nu se poate cumpara, dar nu numai cei saraci il pot simti. Fericirea nu este egoinsta si se dedica tuturor celor dornici si pregatiti sa o simta.

  • Utilizator Brainly
2014-04-27T18:02:05+03:00
Dupa parerea mea esti fericit atunci cand ce ai mai scump pe lume nu costa nimic, cand nu iti pasa de bani, de ex eu ma simt cel mai bine cand ies cu prietenii si avem toti buzunarele pe afara lumea ar fi de asemenea mai buna daca am sti sa-i apreciem pe toti la adevarata lor valoare