Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-27T17:54:55+03:00
Notam unghiurile ascutite cu a si b.
Triunghiul este dreptunghic => are un unghi de 90 grade si ramane ca suma celor ascutite sa fie tot de 90 grade. 
Adica, a+b = 90 
Si deferenta dintre a si b stim ca este 14,
=> a+b = 90
     a-b = 14 => a = 14 + b
Venim in prima ecuatie si il inlocuim pe a.
=> 14 + b + b = 90
     14 + 2b = 90
      2b = 74
      b = 38
  si a = 14 + 38 = 52
Deci masurile unghiurilor triunghiului dreptunghic sunt : 90, 52, 38.
2 5 2
2014-04-27T17:59:27+03:00
Suma unghiurilor ascutite intr-un tr.dreptunghic este 90 grade ,deci
90-14= 76      76:2 = 38
Unghiurile sunt : 38 grade si  38+14= 52 grade