Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-27T17:24:42+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
a-124-364+950=707
a=707+124+364-950
a=1195-950
a=245
nu imi arata inca "marheaza cel mai bun"!scz dar te fac
2014-04-27T18:33:34+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A-124-364+950=707
a=707+364+124-950
a=245
1 5 1