Răspunsuri

2014-04-27T17:10:56+03:00
Trecem pe 7 dincolo de egal
 x^{2} = 7x impartim prin x
x=7

tre sa-mi dea solutiile 0 si 7
da, ecuatia este corecta si cu 0 daca o rezolvi ca pe o ecuatie de gradul II
adica calculezi delta
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-27T17:12:26+03:00
X(x-7)=0
x=0
x=7 
Asa este corect si bine !!!!
Si nu trebuie sa calculezi delta, dai pur si simplu pe x factor comun ,cum am facut eu !
merge si cu delta
iti vor da radacinile x1= 0 si x2=7
multumesc tuturor
dar merge si asa