Pentru inceput va multumesc pentru ca v-ati deranjat sa va uitati la aceasta intrebare.Dar...trecand la subiect : in paragraful "Intr-o inainte -de-amiaza tarzie ,dupa ce au fost incarcate in caruta toate cele trebuincioase somnului si traiului pentru vreo sase saptamani ,porniram.Pana seara nadajduiam sa ajungem..."ce rol au ultima virgula si cele trei puncte de suspensie ?

2

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-04-27T17:19:36+03:00
Puncte de suspensie au rolul de a  marca o pauza in vorbire
virgula ;element subornator la nivelul frazei
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-27T17:24:01+03:00
Virgula are rolul de a marca o pauza afectiva in vorbire si de a separa o constructie incidenta de restul enuntului, iar rolul punctelor de suspensie este de a marca o intrerupere a sirului gandirii autorului
.
2 5 2