Răspunsuri

2014-04-27T16:42:46+03:00
Depinde ce vrei sa stii:
Un exemplu cu Will: I will go shopping.- Eu voi merge la cumparaturi.
Un exemplu cu Would: I would go shopping if I had money.- Eu as merge la cumparaturi daca as avea bani.
Will se foloseste pentru timpul viitor.
Would se foloseste pentru timpul conditional-optativ.
Sper ca te-am ajutat. Succes !
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-27T16:45:01+03:00
Will se foloseste cand vrei sa zici ceva de genul "Eu voi ma uita la televizor maine." Will=voi(verb nu pronume). Would se foloseste cand vrei sa zici ceva de genul "Eu as vrea sa am aceasta masina dar nu am destui bani." Would=as vrea.
"Eu ma voi uita la televizor maine." Apropo Verbul "will" este la timpul viitor.
mersii