Răspunsuri

2014-04-27T16:32:26+03:00
(7,8-2x):0,3=18⇒7,8-2x=18*0,3⇒7,8-2x=5,4⇒-2x=5,4-7,8⇒-2x=-2,4⇒x=(-2,4):(-2)⇒x=1,2
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-27T16:49:59+03:00
(7,8-2x):0,3=18 rezulta =>7,8-2x=18*0,3 rezulta =>7,8-2x=5,4rezulta => -2x=2,4 rezulta => x = (-2,4): (-2) rezulta => x=1,2

Deci:
x=1,2

ATENTIE!!! Acea steluta  de la  18*0,3.. semnifica semnul inmultirii ''x'' ,dar nu l-am scris sa nu te duca-n eruare,la 2x etc.
Sper ca te-am ajutat.
4 5 4