Am acest text de completat cu articolele adjectivale provenite:
Imi plac cladirile ..........vechi,nu caldirile.......noi
Ma plimb pe strazile.........largi,nu pe strazile........inguste
I-am dat florile prietenei........blode,nu prietenei........brunete

2

Răspunsuri

2014-04-27T16:29:55+03:00
Imi plac cladirile cele vechi, nu cladirile cele noi.
Ma plimb pe strazile cele largi, nu pe strazile cele inguste.
I-am dat florile prietenei mele blonde, nu prietenei mele brunete.
Sper ca te-am ajutat. Succes !
Ssmecheru33......tu stii ca mele nu este ARTICOL ADJECTIVAL,nu???? cel,cea,cei,cele e(sunt) articol(articole) adjectivale...*_^
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-27T16:34:55+03:00
Imi plac cladirile cele vechi,nu cladirile cele  noi

ma plimb pe strazile cele  largi,nu pe strazile cele inguste

iam dat florile prietenei cele blonde,nu prietenei cele  brunete

sper ca te-am ajutat...succes in continuare!!!!!!!!!!!
2 5 2