Răspunsuri

2014-04-27T16:32:53+03:00
Mananca=PV exp prin verb predicativ,mod ind,timp prezent,pers a3-a,nr sg,forma afirmativa ,diateza activa,conjugarea intai
pleaca=Pv exp prin vb pred,mod ind ,timp prezent,pers a3-a ,nr sg,forma afirmativa,diateza activa,conjugarea intai
au inflorit=PV,exp prin vb pred.,mod ind ,timp perfect compus,nr pl,pers a3-a,forma afirmativa,diateza activa,conjugarea a4-a
merge=PV,exp prin vb pred,mod ind,timp prezent,pers a3-a,nr sg,forma afirmativa,diateza activa,conjugarea a3-a
4 4 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-27T16:35:11+03:00
Mananca-Predicat verbal,exprimat prin: verb, timpul prezent, persoana a 3-a,nr. depinde de propozitie.
pleaca-Predicat verbal,exprimat prin: verb, timpul prezent, persoana a 3-a,nr. depinde de propozitie.
au inflorit-Predicat verbal, exprimat prin:verb, timpul trecut, persoana a3-a,nr.plural.
merge-Predicat verbal,exprimat prin: verb, timpul prezent, persoana a 3-a,nr.singular
Veverita-subiect simplu, exprimat prin:substantiv propriu
Maria-Subiect simplu,exprimat prin:substantiv propriu
Alina-Subiect simplu,exprimat prin:substantiv propriu
ei-subiect simplu exprimat prin:pronume personal, persoana a 3-a nr.plural