Răspunsuri

2014-04-27T16:18:37+03:00
Draga mami,
As vrea sa te salut pentru ca aici la mine e seara si la tine dimineata.Vrea sa iti spus ca te iubesc foarte mult si vreau sa o salut si pe bunica .Sa te intorci acasa repede !
                                                                 Cu drag...
3 3 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-27T16:21:57+03:00
Draga mama,

iti scriu din prima zi de tabara pentru ca imi este tare dor de tine. Aici in tabara de la Navodari este foarte frumos, vremea este excelenta si apa marii foarte clada, mancarea  deasemena e buna. Cu colegii de camera ma impac minunat. Mergem in fiecare zi la plaja unde avem diferite activitati (volei, fotbal, concursuri etc).
Sper sa vii sa ma astepti, poate nu ai sa  ma recunosti cat de bronzat sunt. :)
te imbratisez, cu drag....

sper sa iti fie de folos

8 4 8