Delfinii sunt animale inteligente care pot imita vocea omului .

este : ADEVARAT sau Fals ?

DENTITIA MAMIFERELOR ACVATICE (FOCA,MORSA) ESTE ADAPTATA PENTRU TAIAT SI SFASIAT (a)
sau (f)

Balena se hraneste cu vietuitoare mari pe care le inghite intregi . (a) (f)

2

Răspunsuri

2014-04-27T16:28:46+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
1.f
2.a
3.f
Nu sunt sigura ca e bine!

1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-27T17:59:44+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
1.f
2.a
3.f
Ar trebuii sa fie bune!!