Răspunsuri

2014-04-27T16:07:28+03:00
Rigoare= Ionel respecta cu rigoare indicatiile profesorilor.
Neutralitate= Elvetia mentine starea de neutralitate fata de Tarile Europene.
Sper ca te-am ajutat. Succes !
Ssmecheru33...tu le-ai luat de undeva
http://brainly.ro/tema/20259
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-27T16:14:45+03:00
1. cristina respecta CU RIGOARE sfaturile mamei sale.

2.NEUTRALITATE este o  atitudine a unui stat care nu se amestecă în conflictul dintre două sau mai multe state
1 5 1