Valoarea morfologica a cuvintelor subliniate de aici si analiza sintactica e urgent va rogg frumoss notez cel mai bunnnn:
infioara,cand si cand

2
Madalinaa,,,si cazul?sau nu e?
si primul cand e conjunctie sau prepozitie?
te rog frumoss spune-mi:)
e la fel ca cealalta.

Răspunsuri

2014-04-27T15:26:04+03:00
Infioara=P.v/verb predicativ,personal,d.activa,m.indicativ,t.prezent,persoana a treia,nr pl,f.afirmativa.
cand=C.c.t/pronume relativ,simpu,caz Ac.

DA unde e textul..?:))
asta e::In argint,condurii infioara cand si cand linistea padurii
Madalinaa,caz nu are verbul?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-27T15:26:34+03:00

infioara= verb, functia sintactica de predicat verbal, persoana a III plural, diateza active,modul indicative,timpul prezent

cand=adverb de timp, fuctia sintactica de complement circumstantial de timp,cazul acuzativ

cand si cand=locutiune adverbiala de timp, fauctia sintactica de complement circumstantial de timp,cazul acuzativ