Răspunsuri

2014-04-27T15:22:19+03:00
Se noteaza cu "O". Profesorul meu asa face. 

Nu eram sigura pt ca cu O se noteaza si ortocentrul (centrul cercului inscris )
Profesorul meu a zis cu i
depinde de fiecare profesor
asa e de aceea am intrbat la general
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-27T17:00:53+03:00
Centrul cercului cirscumscris :O
=Intersecția celor 3 mediatoare ale triunghiului 

centrul cercului inscris : I
=Intersecția celor 3 bisectoare ale triunghiului

ortocentrul: H
=Intersecția celor 3 inaltimi ale triunghiului sau locul unde se intalnesc acestea

centrul de greutate: G
=Intersecția celor 3 mediane ale triunghiului

1 5 1