Răspunsuri

2014-04-27T15:18:48+03:00
El a facut scarite poarta si toate cele  coloana infinitului poarta sarutului  masa taceeerii si cam atat iti dau o poza cu iele
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-27T15:24:50+03:00
Constantin Brâncuși a expus pentru prima dată la Société Nationale des Beaux-Arts și la Salon d'Automne din Paris în 1906. Creează în1907 prima versiune a Sărutului, temă pe care o va relua sub diferite forme până în 1940, culminând cu Poarta Sărutului parte a Ansamblului Monumental din Târgu-Jiu. În 1907 închiriază un atelier în Rue de Montparnasse și intră în contact cu avangarda artistică pariziană, împrietenindu-se cu Guillaume ApollinaireFernand LégerAmedeo ModiglianiMarcel Duchamp. A început lucrul la Rugăciunea, o comandă pentru un monument funerar ce va fi expusă în Cimitirul „Dumbrava” de la Buzău. În 1909 revine pentru scurt timp în România și participă la „Expoziția oficială de pictură, sculptură și arhitectură”. 
1 5 1