faci impartitorul nr natural : adica daca ai 0,50:0,05 .. muti virgula la dreapta peste 2 cifre si la impartior si la deimpartit. o sa ai 50:5 =10
nu am inteles nimic
:|

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-27T14:53:54+03:00
Se transforma sub forma de fractie iar dupa le imparti.
de exemplu
0,25:0,75=25/100:75/100=1/4:3/4=1/4·4/3=4/12=1/3
2 5 2
  • Utilizator Brainly
2014-04-27T14:57:37+03:00
Se trece virgula la al doile nr de exemplu 0,2:0,3=
se trece virgula peste o cifra deoarece pt a se inmulti impartitorul trebuie sa fie numar natural, iar daca se trece la impartitor se trece si la deimpartit
2:3=0,(6)
Bafta!!!
2 5 2