Răspunsuri

2014-04-27T14:50:46+03:00
Era un tiran,las si rege/ nu stiu cum a ajuns rege :))

esti varza la asa ceva
sa nu te superi ca te am zis asta
scuze pentru acest fapt facut de mine adica vorbele mele m
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-27T17:39:45+03:00
Tiran pentru ca:
- a inlaturat orice idee de libertate, oricat de vaga, din viata de stat si sociala a imperiului sau
- voia sa-i conduca pe toti, sa porunceasca tuturor
- inaltii demnitari si generalii nu se casatoreau decat la ordinul sau direct, si aceste casatorii se desfaceau tot asa
defapt trebuia sa scriu despre erou
ma ajutati
va implor
Parerile sunt impartite si intre istorici, unii il considera tiran, altii erou. A existat chiar si o ,,scoala eroica'' care ia atribuit lui Napoleon rolul de creator al istoriei mondiale a epocii sale, creator care i-ar fi imprimat si continutul de idei, si semnificatia generala in dezvoltarea omenirii.