Răspunsuri

2014-04-27T14:41:06+03:00
Aspectele acelea cand personajele au puteri supranaturale.
1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-27T14:42:40+03:00
Hmm // faptul ca binele invinge raul intotdeauna si totodata prezenta personajelor magice ..ca printi , printese , imparati , feti-frumosi , dar si cea a personificarilor , pentru ca adesea soarele vorbeste cu oamenii , oamenii vorbesc cu animalele etc. 
2 5 2