Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-27T14:38:50+03:00
Ii decrii aspectul fizic cu cat mai multe figuri de stil(epitete,comparatii,foarte acceptabile si notabile sunt metaforele si personificariile).
Spui ce iti place la el ,ce specie e ,unde se gaseste specia..si cam atat.
Sper ca ti-am fost de ajutor!
figuri de stil? ce iti place la el?.....depinde....faci o mica compunere la romana? atunci, da folosesti figurile de stil...dar, daca e vorba de o descriere la biologie atunci trebuie sa fie mai ,,tehnica''...talie, greutate, rasa, cu ce se hraneste etc
2014-04-27T14:41:48+03:00
Despre caine: e frumos are coada maro sieste aproape plin de liliute este un caine hasky si are ochii albastri
1 5 1