Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-27T14:24:07+03:00
200 kg grau...160 kg de faina
x kg grau....420 kg de faina
x=200X420/160=84000/160=525
3 5 3
2014-04-27T14:39:21+03:00
Pentru prima intrebare :
200kg grau ........... 160kg faina
x kg grau ...............426 kg faina ( sunt marimi direct proportionale)
 200 supra x = 160 supra 426 => x= 200 inmultit cu 426 supra 160 (suma mezilor si a extremilor)
85200 supra 160 .. se simplifica un "0" de la 85200 cu unu de la 160 ... obtii 8520 supra 16 adica 8520:16 =532,5
pentru a 2 intrebare
200kg ........ 160kg
3000kg ...... x kg faina
P.S. 3000 kg ... 3t =3000 kg
200 supra 3000 = 160 supra x => x= 3000inmultit cu 160 supra 200 ... se  simplifica 2 zerouri de la 3000 cu 2 de la 200 ... ramane 30 inmultit cu 160 supra 2 => 4800 :2 = 2400 kg ... sper sa fie bine
3 4 3