Răspunsuri

2014-04-27T13:52:58+03:00
Au venit pasarile calatoare. Au inflorit copacii.   Ghioceii au rasarit de sub zapada.   Zambilele au inceput sa miroasa in toata gradina.

34 4 34
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-27T14:00:12+03:00
Vestitori primaveri sunt ghioceii .
Primavara este anotimpul in care natura renaste la viata .
Anotimpul in care sorele reapare pe cer este primavara .
Mireasma florilor se simte in aer primavara.
54 3 54