Redacteaza un articol de ziar, de 10-15 randuri, in care sa prezinti un film de animatie care te-a impresionat prin mesajul care l-a tranmis. Ma ajutati, va rog, macar cu niste idei?

2

Răspunsuri

2014-01-19T20:46:20+02:00
La ce film vrei ?
Desene animate ?
Eu m-am gandit la 'Strumpfii', dar nu am deloc idei
Trebuie sa te gandesti la Anime-uri, alea care fac fetele sa planga, gen Naruto :)
Am inceput o compunere , merci oricum!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-19T20:50:29+02:00
Poti spune de la "The croods". Era in epoca de piatra dar totusi foarte destepti si inventivi. Deci nu conteaza cat de bogat sau de sarac esti, cat de destept conteaza pentru a ajunge un om important
Nu am mai auzit de asta, dar oricum merci mult
Cu placere
:D